Amsterdam, 12 juni 2023
Het toonaangevende conversie optimalisatie bureau ClickValue kondigt met enthousiasme een samenwerking aan met Exatom, de Belgische leverancier van een geavanceerd cookieless SaaS platform voor het analyseren en optimaliseren van website formulieren waarmee de online conversie en customer experiences verbeterd kunnen worden. Het partnership brengt de expertise en ervaring op het gebied van conversie optimalisatie van ClickValue samen met de krachtige technologie van Exatom om klanten te helpen de gebruiksvriendelijkheid en conversie van hun websiteformulieren, zoals de check-out en lead-generatie formulieren te verhogen.
Veel bedrijven ervaren grote uitdagingen bij het optimaliseren van hun websiteformulieren om conversie en NPS te verbeteren. Er is weinig inzicht welke formuliervelden tot fouten of fricties leiden en waar in een formulier bezoekers afhaken. Met de software van Exatom is het heel eenvoudig om deze pijnpunten naar boven te halen en verbeteringen in de formulieren door te voeren. In de samenwerking kunnen de conversie optimalisatie consultants van ClickValue de tool van Exatom bij bestaande en nieuwe klanten gebruiken.
“Deze samenwerking stelt ons in staat om onze klanten nog beter van dienst te zijn bij het optimaliseren van hun formulieren en conversiepercentages”, aldus Maurice Beerthuyzen, director bij ClickValue. “Door de inzichten uit andere kwantitatieve en kwalitatieve onderzoeken te combineren met de inzichten van Exatom zijn we nog beter in staat optimalisatie kansen voor onze klanten in kaart te brengen en kunnen we vervolgens via A/B testen deze kansen valideren. Exatom is gemakkelijk in gebruik en biedt heel snel mooie inzichten. De tool is een mooie aanvulling op onze uitgebreide toolkit waarmee we onze klanten al bedienen.”
Bart de Fluiter director bij Exatom vult aan: “Dat het grootste CRO bureau van Nederland het partnership met ons aangaat, is een belangrijke bevestiging dat we de juiste stappen zetten als technology partner. Maar belangrijker nog: het stelt ons in staat om Exatom in de handen te leggen van deze specialisten. Die zonder blad voor de mond en met open vizier feedback geven voor onze product roadmap. Alleen door continu te blijven innoveren kunnen we onze ambities en waardecreaties van klanten waarmaken. Zo worden we nog beter voor ons als organisatie, maar vooral qua resultaten voor onze klanten. De samenwerking tussen ClickValue en Exatom is een winnende combinatie van bewezen expertise en innovatieve technologie.“
ClickValue is met 30 specialisten het grootste conversie optimalisatie bureau van Nederland en recent door de lezers van Emerce uitgeroepen tot beste optimalisatie bureau in de Emerce100. ClickValue helpt bedrijven zoals Calvin Klein, NY Pizza, Heineken, Polaroid en Tamaris om conversie optimalisatie programma’s en A/B testen op te zetten en uit te voeren.
Exatom, is een Vlaamse Nederlandse software start-up die organisaties in staat stelt om GDPR compliant webformulieren en check-outs te optimaliseren. Gedetailleerde formulieranalyses, veldstatistieken en ‘form session recordings kunnen de pijnpunten blootleggen. Smart tooltip-campagnes (met A/B-testen) helpen om gebruikers aan te sporen formulieren in te vullen. De tooling van Exatom is onder andere in gebruik bij Hema, Inno, Brooks Running EMEA en KIA Motors Europe.